Лив Тайлър с червила за Givenchy

Лив Тайлър с червила за Givenchy
Лив Тайлър има едни от най-красивите устни в света и съвсем логично е, че Givenchy са кръстили своя колекция червила на нейното име. Лив вече е лице на парфюма на Givenchy Very Irresistible, така че и за самата актриса беше логично да продължи сътрудничеството си с козметичния гигант. Тя и творческият директор на отдела за грим на Givenchy Никола Дегене работиха заедно по създаването на колекция от ограничен брой червила, наречена Lively Collection. Цветовете включват Fatale (тъмно винено червено), Glamorous (класическо червено), Romantic (класически телесен цвят) и Natural (нежно перлено розово) – все вечни, неизлизащи от мода цветове. Освен това, колекцията включва прословутия Номер 62 – любимия цвят на Лив – който представлява необикновено черно червило, което съдържа пигменти, които реагират с рН-нивото на кожата и се изменят по различен начин на всяка уста. Givenchy винаги са били пионери в областта на козметиката и това е поредното доказателство за иновативността им. Освен това флаконите и опаковките им винаги излъчват неповторим стил и лукс. А ако успеем да постигнем поне половината от сексапила на устните на Лив Тайлър, то ще бъдем истински благодарни за това на Givenchy.

Минимализъм за мъже

Минимализмът е стил, при който човек се стреми с минимално количество детайли да постигне максимален ефект. Има мъже, които залагат изцяло на този стил, но според нас е по-добре той да бъде използван в определени случаи, а не постоянно. Тениските с шарени щампи определено не се вписват в минимализма. Ако искате да изглеждате стилно без излишни детайли, подберете дънки с перфектна за вас кройка, добавете чиста изгладена риза и боти и само един аксесоар – например часовник или жилетка в пастелен цвят. За да се впишете в стила минимализъм, трябва много добре да подберете дрехите си. Тъй като няма да слагате много аксесоари, малкото неща, които ще облечете, трябва да са идеално подбрани, чисти и спретнати. Важно е да поддържате добре и косата и лицето си, за да не развалят общия ви изглед. При минимализма се използват по-малко цветове, матови шарки от същия цвят и детайли в кройката. Минимализъм обаче определено не означава минимална подготовка и внимание. По-скоро обратното: внимателното подбиране на кройката, цвета, аксесоара е това, което ще ви накара да се отличавате.

Булчинската рокля на Ан Хатауей отблизо

Valentino публикуваха скицата на булчинската рокля на Ан Хатауей. От нея става ясно, че роклята е била в бледорозов нюанс по краищата, което не ставаше много ясно от снимките от сватбата. Актрисата се омъжи в края на септември за Адам Шулман, с когото ходеха от четири години. Церемонията беше много романтична, както и роклята на Ан. Представител на Valentino сподели: „Г-н Валентино Гаравани я измисли специално за Ан, а нашите шивачи в модното ателие в Рим я изработиха. Ан му е като дъщеря.” Представителят потвърди също, че роклята е изработена от копринен тюл в цвят слонова кост, шлейфът й е избродиран с цветя от сатен и ръчно боядисан в бледо розов нюанс. На главата си Хатауей носеше лента, вдъхновена от 20-те години на миналия век, изработена от дантела и голямо цвете, инкрустирано със ситни кристали. Хатауей не е единствената звезда, която избира розовия нюанс за Деня с главно Д. Роклята на Гуен Стефани, изработена от Джон Галиано, също беше решена в зашеметяващо розово по краищата.

Louis Vuitton представя колекцията на Марк Джейкъбс в Париж


Колекциите, които Джейкъбс подготвя за двете си ревюта – в Ню Йорк за собствената си марка и в Париж – за Louis Vuitton – често са обединени по някакъв признак. Тази година за собствената си марка той заложи на силни райета. На ревюто в Париж две седмици по-късно пък всичко беше на квадрати: черни, червени или жълти, смесени с бели, което караше дрехите да изглеждат още по-линейни отколкото са в действителност. Сака без яка, тесни поли и палта в три дължини – къси, до коляното и до прасците – напомняха отново и отново на 60-те години на миналия век.
Моделите, които прекараха целия ден в подготовка зад кулисите, излязоха на подиума, разпределен на бели и жълти шахматни квадрати, от три ескалатора и минаваха две по две. Така за по-малко от девет минути на сцената минаха 64 модела. Това беше добре за Марк Джейкъбс, който искаше да направи ревю, което свършва още преди всички да са заели местата си, но не беше добре за онези, които не успяха да минат после зад кулисите, за да разгледат дрехите отблизо.

Съблечи ме!



От Wanderbra се опитват да надминат Victoria’sSecret с изкушаващо предложение... т.е. приложение! То се нарича Decoder и ви позволява да погледнете под дамските дрехи на секси моделите. Така ги виждате само по изящно бельо.
Сваляте си безплатното приложение, насочвате телефона си към коя да е реклама на Wanderbra и надниквате под дрехите на красивата словакиня, модела Адриана Чернанова. Щастливите “зрители” не виждат по нея нищо друго, освен бельото – и как могат да си го купят.
Влизате “зад завесата” и смартфонът ви вижда онова, което другите не могат да видят, преглеждате цветовете и размерите и си вземате каквото ви харесва” – обяснява пояснителното видео към приложението. Макар идеята на приложението да е да помага на жените да подберат перфектното бельо за всеки тоалет, 21-годишната Чернанова най-вероятно ще привлече и доста мъже потребители. При това положение не се знае дали жените ще са очаровани от приложението или напротив – отблъснати.

Особености на руския пазар за бельо


Руският пазар за фино бельо расте с по-бързи темпове отколкото европейския, според проучване на „Фешън кънсалтинг груп”. Повече от половината оборот обаче се дължи на по-ефтиния сегмент.
В средно-скъпия сегмент магазините, които представят само една марка, и магазините, които продават различни марки, са почти с равен брой. Тенденцията обаче е в полза на моно-брандовите магазини.
Един от приоритетите на индустрията за фино бельо в Русия е развитието и разрастването на сегмента за коригиращо и ефектно бельо. Според данните от проучване на LYCRA, повече от половината анкетирани руснаци не харесват фигурата си, а повече от 90% са готови да си купят коригиращи бельо.
Наблюдава се дори тенденция, жени, които имат хубава фигура, да носят коригиращо бельо – това ги кара да се чувстват по-уверени. Според управляващия директор на „Триумф интернешънъл” е възможно дори феноменът с коригиращото бельо да вземе такива размери, че това да се превърне в отделен пазарен сегмент.

Mulberry спонсорира изложба на известен фотограф

Mulberry е основният спонсор на новата изложба на легендарния фотограф Тим Уокър, носеща поетичното име „Разказвачът”. Изложбата ще представи около 175 от най-вдъхновяващите му творби и ще даде възможност на почитателите му да се докоснат отблизо до иновативния му и оригинален поглед над света. „Изминаха почти 5 години от последната ми изложба и реших, че имам събран достатъчно материал за нова” – казва Уокър пред сп. Vogue. „Това е чудесен начин да се върна към платната и да ги проследя в развитие.” Тим е работил с едни от най-големите имена в модната индустрия, включително Александър Маккуин и Албер Елбаз, запечатвайки тяхната индивидуалност по неповторим и неочакван начин. Модните му фотосесии са истинска мечта – та кой друг би могъл да накара Карън Елсън да позира в разкошно легло с грамаден крокодил или да примами Роло Хескет Харви да „пилотира” самоделен самолет, направен от… хляб? „Много е сложно да осъществя в действителност идеите, които идват в главата ми, но още по-трудно е да ги осъществя така, че да не издават усилията, които стоят зад тях” – обяснява Уокър. „Сега като си гледам наново работите – не само новите, но и по-старите, виждам, че извор на вдъхновение за всички тях е искрения ми интерес и любов към предмета на дадената фотография.” Можете да видите няколко от снимките тук. Изложбата ще отвори врати този месец в „Самърсет Хаус” в Лондон, а за тези, които нямат възможност да прескочат до там, ще бъде издаден албум с творбите на Тим Уокър.