Особености на руския пазар за бельо


Руският пазар за фино бельо расте с по-бързи темпове отколкото европейския, според проучване на „Фешън кънсалтинг груп”. Повече от половината оборот обаче се дължи на по-ефтиния сегмент.
В средно-скъпия сегмент магазините, които представят само една марка, и магазините, които продават различни марки, са почти с равен брой. Тенденцията обаче е в полза на моно-брандовите магазини.
Един от приоритетите на индустрията за фино бельо в Русия е развитието и разрастването на сегмента за коригиращо и ефектно бельо. Според данните от проучване на LYCRA, повече от половината анкетирани руснаци не харесват фигурата си, а повече от 90% са готови да си купят коригиращи бельо.
Наблюдава се дори тенденция, жени, които имат хубава фигура, да носят коригиращо бельо – това ги кара да се чувстват по-уверени. Според управляващия директор на „Триумф интернешънъл” е възможно дори феноменът с коригиращото бельо да вземе такива размери, че това да се превърне в отделен пазарен сегмент.